Contact en gegevens

U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de gemeente: via online formulieren, telefonisch, per post en via WhatsApp. U vindt op deze pagina ook het rekeningnummer van de gemeente.

Afspraak makenAfspraak maken

De gemeente werkt alleen op afspraak
Maak direct online uw afspraak via het formulier.

 

Melding openbare ruimteMelding doen

Wilt u een melding doen of klacht doorgeven over zwerfaval, loszittende stoeptegels, kapotte verlichting of andere zaken in de openbare ruimte? Geef dit dan door via het formulier 'melding doen'.
 


Klacht over de gemeenteKlacht over de gemeente doorgeven

Heeft u een klacht over hoe bent behandeld door (medewerkers van) de gemeente? U kunt de klacht doorgeven via onze klachtenregeling of door ons een brief te sturen.

 

Bellen met de gemeenteBellen

Bel van maandag tot en met donderdag tussen 8.30 en 17.00 uur en op vrijdag tussen 8.30 en 12.00 uur naar 0226 33 44 33 voor het klantcontactcentrum (KCC). Voor calamiteiten kunt u buiten openingstijden ook dit nummer bellen. U wordt dan doorverwezen naar de storingsdienst.
 

WhatsAppen met de gemeenteWhatsAppen

Voor algemene vragen stuurt u een Whatsapp-bericht naar 06 5782 4644. U kunt niet bellen naar dit nummer of een melding openbare ruimte doorgeven. Via WhatsApp mogen we niet naar uw persoonsgegevens vragen. Wilt u de status weten van uw melding? Bel dan met het KCC.

 

Schrijven met de gemeenteSchrijven

Stuur uw brief naar het postadres van de gemeente: Postbus 15, 1723 ZG, Noord-Scharwoude.
Of gebruik het contactformulier om uw vraag te stellen.


Openingstijden gemeente
Openingstijden en adresgegevens

Bekijk onze openingstijden en adresgegevens.

 

Rekeningnummer gemeenteRekeningnummer gemeente

Betalingen aan de gemeente doet u via de bank t.a.v. Bank Ned. Gemeente.
IBAN: NL18BNGH0285004751. U kunt bij het gemeentehuis ook pinnen.