Dienstverlening wijzigt per 14 april

Om onze (beperktere) dienstverlening en de gezondheid van u en onze medewerkers te waarborgen zijn meer aanvullende maatregelen nodig in het huis van de gemeente.

Met ingang van 14 april 2020 passen we onze dienstverlening aan:

  • we streven ernaar alles wat digitaal kan, alleen nog digitaal aan te bieden, denk aan uittreksels en aktes
  • u kunt alleen bij de balies van Burgerzaken op afspraak terecht van 9.00 uur tot 13.00 uur voor:
    • Geboorteaangifte
    • Overlijdensaangifte
    • Registratie levenloos geboren kind
    • Vestiging/hervestiging uit het buitenland in verband met een Burgerservicenummer
  • voor reisdocumenten, identiteitsbewijzen en rijbewijzen vragen wij u te bellen met het algemene nummer 0226 - 334433. De medewerker bekijkt dan samen met u hoe dringend uw verzoek is en of uw bezoek nog kan worden uitgesteld. In principe nemen we alleen aanvragen in behandeling als het document binnen 4 weken verloopt en er een absolute noodzaak is
  • komt u in problemen door een maatregel? Bel ons via 0226 - 334433. Met elkaar doen we ons uiterste best om een oplossing te vinden!

We vragen u om, waar mogelijk, uw bezoek aan het gemeentehuis uit te stellen. Zeker als u klachten hebt, zoals neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts.