Direct contact opnemen

U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de gemeente. U kunt ons tijdens openingstijden bellen en WhatsAppen. Ook kunt u ons een bericht sturen via het contactformulier of per brief. Klachten geeft u door via de daarvoor bestemde formulieren.

Afspraak makenAfspraak maken

De gemeente werkt alleen op afspraak
Maak online uw afspraak via het formulier.

 

Bellen met de gemeenteBellen

Tijdens de openingstijden kunt u bellen met het Klantcontactcentrum (KCC) op 0226 - 33 44 33. Voor calamiteiten kunt u buiten openingstijden ook dit nummer bellen. U wordt dan doorverwezen naar de storingsdienst.

 

WhatsAppen met de gemeenteWhatsAppen

Algemene vragen kunt u stellen via Whatsapp: 06 - 5782 4644. U kunt niet bellen naar dit nummer of een melding openbare ruimte doorgeven. Wit u de status van uw melding weten? Bel dan het KCC.

 

Schrijven met de gemeenteBericht versturen

Gebruik het contactformulier om uw vraag te stellen of om een idee te delen. Als u een brief wilt sturen, dan is het postadres van de gemeente: Postbus 15, 1723 ZG, Noord-Scharwoude.

 

Melding openbare ruimteMelding doen

Wilt u een klacht doorgeven over afval en ongedierte, openbaar groen, verkeer en bestrating of andere zaken in de openbare ruimte? Geef dit dan door via het formulier 'melding doen'.
 


Klacht over de gemeenteKlacht doorgeven

Heeft u een klacht over hoe bent behandeld door (medewerkers van) de gemeente? U kunt de klacht doorgeven via onze klachtenregeling of door ons een brief te sturen.