Direct contact opnemen

U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de gemeente. U kunt ons tijdens openingstijden bellen en WhatsAppen. Ook kunt u ons een bericht sturen via het contactformulier of per brief. Klachten geeft u door via de daarvoor bestemde formulieren.

Afspraak maken

De gemeente werkt alleen op afspraak
In verband met maatregelen rond het coronavirus is het tijdelijk alleen mogelijk telefonisch een afspraak te maken. Bel 0226 - 334433 (maandag t/m donderdag van 08.30 tot 17.00 uur, vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur) voor het maken van een afspraak.

Bellen

U kunt bellen met de gemeente op 0226 - 334433 (maandag t/m donderdag van 08.30 tot 17.00 uur, vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur). Voor calamiteiten kunt u buiten openingstijden ook dit nummer bellen. U wordt dan doorverwezen naar de storingsdienst.

WhatsAppen

U kunt algemene vragen stellen via Whatsapp: 06 - 36449977 (maandag t/m donderdag van 08.30 tot 17.00 uur, vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur). U kunt niet bellen naar dit nummer of een melding openbare ruimte doorgeven. Wit u de status van uw melding weten? Bel dan de gemeente.

Bericht versturen

Gebruik het contactformulier om uw vraag te stellen of om een idee te delen. Als u een brief wilt sturen, dan is het postadres van de gemeente: Postbus 15, 1723 ZG, Noord-Scharwoude.

Melding doen

Wilt u een klacht doorgeven over afval en ongedierte, openbaar groen, verkeer en bestrating of andere zaken in de openbare ruimte? Geef dit dan door via het formulier 'melding doen'.

Klacht doorgeven

Heeft u een klacht over hoe bent behandeld door (medewerkers van) de gemeente? U kunt de klacht doorgeven via onze klachtenregeling of door ons een brief te sturen.